zondag 12 februari 2012

Het begin

Vandaag, op zondag (nou ja eigenlijk gisteren), start ik een nieuw plekje op het wereldwijde web. Na lang twijfelen, toch maar weer een klein klankbordje. Wat hier gaat komen? In mijn hoofd kronkelen allerlei ideeen rond, maar hier zullen vooral de alledaagse dingen komen. Maar het zal ook een plekje voor inspiratie zijn voor mijzelf, en hopelijk ook voor anderen. Het zal ook een discussieplekje worden, voor alle filosofieen die ik in het leven tegenkom.

Dit plekje zal ook een aantal personen de hoofdrol geven. Ik wil ze hier heel kort beschrijven.
Allereerst mijzelf. Ik ben een persoon die ik niet in een zin kan en wil omschrijven. Ik zie mijzelf als een fladderaar en soms een chaoot, met hopelijk voor iedereen het hart op de juiste plek. Ik ben een mens, dus ik probeer mijn fouten te zien en er mee om te gaan. Ik ben een persoon die zoveel mogelijk tijd met haar kinders probeert door te brengen en een zo actief mogelijk leven met ze probeert te leiden. Ik ben een persoon die soms met het handen in het haar zit door alle was, kruimels, en afwas die zich opstapelt.
Oftwel, gewoon een mens.
Daarnaast zijn er een drietal andere belangrijke personen. Er is een echtgenoot, die samen met mij het "pad van het leven" bewandelt. En er zijn een Kleine Man van bijna 4 en een Kleine Dame van net 1. En er is nog een poezebeest van alweer 7 jaar.
Dit is heel in het kort mijn klein universum, mijn thuis, met altijd zomaar een dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx