zondag 4 maart 2012

Nasmaak

En dan was het alweer de dag na mijn verjaardag, alweer 31 jaartjes jong!
Heerlijk, zo'n luie zondag (voor zover het kan met twee kleintjes en een huishouden) en nog even heerlijk nagenieten. Dit jaar voelde ik me zoveel meer jarig dan vorig jaar. Vorig jaar zaten we natuurlijk met een pukkie van net een maand oud, en dan staat je hoofd niet naar verjaardag vieren. Dit jaar had ik er enorm veel zin in!
Lekker baksels gemaakt, speculaastaart en cupcakes waar de kleine man zijn fantasie op heeft losgelaten.


Voor het eerst ook gewerkt met voedselkleurstof en dat was even wennen. Je hebt maar zo weinig nodig voor een groot effect! Rechts op de foto zou paars glazuur moeten zijn, maar daar was ik dus uitgeschoten.


's Ochtends, nadat ik een beetje mocht uitslapen werd ik wakker gemaakt door de twee kinders en mijn lief, en kreeg ik mijn eerste cadeautje. Zo mooi! Ik had dit solitair spel al zo vaak gezien bij de Wijze Kater in Utrecht, en had de wens dit ooit ooit te mogen krijgen. Het spel is te verkrijgen bij Handicrafts. Het spel zelf is moeilijker dan gedacht. Om maar 1 bolletje over te houden is toch gemoeid met flink wat denkwerk en tactisch de bollen wegspelen.


En natuurlijk kon ik het niet laten om wat creabea spullen te vragen. Ziehier de ongelofelijk leuke cadeautjes van schoonmoeder en zusje. Veel inspiratie en toch maar opschieten met die sokken breien!


Ook alvast wat fleurigs voor in de tuin mogen ontvangen! Heerlijk, de lentekriebels kriebelen volop hierdoor!

En, wel twee dagen later dan gepland, de Granny Stripe is af!!
 

Hmmmmm al die kleurtjes! Ik vond het erg moeilijk om maar random de kleuren te blijven kiezen. Iedere rij was een uitdaging. Maar wat een fleurigheid!


Lekker lang genoeg om de voetjes onder te verstoppen.
En dan tromgeroffel.... In volle glorie:
 

Issie niet mooi? Ik vind hem prachtig :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx