maandag 9 juni 2014

Blogger Problems



It seems that I am having a struggle with Blogger at the moment. None of my blogs are showing up in the Reader list, and somehow old posts are reposted. I haven't got a clue what is going on. If you have faced similar problems, please let me know! I would love to hear a solution...
I am trying to figure it out, but if you are missing updates please feel welcome to follow me on Facebook or Twitter. I always post my blog updates on these two sites!

Er zijn wat computerproblemen in huize Busy Fingers... Geen van mijn blogposts worden geposts in de Reader list en op een of andere vage manier worden oude posts van me opnieuw geplaatst. Geen idee wat er aan de hand is. Als iemand ook dit probleem heeft, laat alsjeblieft een comment achter want ik heb echt geen idee...
Ondertussen knutsel ik verder, maar als je geen blogposts wil missen, like me dan op Facebook of op Twitter. Hier post ik altijd de link naar nieuwe blogposts!

xXx
Barbarar

2 opmerkingen:

  1. Ik zie ook soms dat ik mijn berichten post en pas 20 uur later, verschijnen die in de lijst! Ik lees meestal de blogjes bij via Bloglovin' ;-) Dus ik vrees ervoor dat we er iets aan kunnen doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar he!? En nu doet alles het weer. Zo vreemd. Ik heb een aantal tips uitgevoerd maar ik weet nu niet wat er eigenlijk geholpen heeft:)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx