vrijdag 7 juli 2017

Fruit & Groente CAL // Fruit & Veggies CAL: Update



Lieve mensen,

Vandaag geen nieuw patroontje.
De reden is dat ik deze week mentaal als fysiek niet in staat ben geweest om een patroon te schrijven ofwel te editen. De afgelopen weken heb ik te weinig voor mezelf gezorgd en had ik te weinig downtime om uberhaupt weer een beetje tot mezelf te komen en voor te werken voor deze CAL.
Gisteren had ik (na een extreem korte nacht) geen puf om op mijn enige vrije werkdag deze week te bloggen. Ik nam rust.

Volgende week gaan we gewoon door. Vanaf maandag heb ik vakantie en dus tijd, maar deze week lukte het even niet.

Sorry.


Ik zie jullie snel!

~~~~~~

My dears,

There will be no pattern today.
This is simply because I have been in a place where I am not physically and mentally be able to either produce or edit a pattern this week. I have not been taking care of myself the last few weeks and I had way to little downtime to work ahead for the CAL.
I had my only day off work this week yesterday after a 5 hour night. I chose to rest.

Next week I will be up and runnig since it will be summer holidays for me. This week was just hellish.

Sorry.

See you soon!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Barbara

2 opmerkingen:

  1. Zoals het rechter uiltje lopen al mijn collega's momenteel ook rond. Werken in het onderwijs is leuk, maar einde schooljaar is altijd weer afwachten hoe de vlag er bij hangt. Geniet van je vakantie straks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jetje, zo herkenbaar. Neem lekker de tijd en de rust om weer energie op te doen en jezelf op te lappen tot het eerste uiltje. Wat een gave weergaven van het gevoel van leraren door het jaar heen.

    Fijne vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx